Where Rainbows End | BOGANMELDELSE

Opdateret: 15. juni 2019

Bedømmelse: 💗💗🖤🖤🖤

Til alle dem der elsker langsomt brændene kærlighed.

"Where Rainbows End" af Cecelia Ahern, udgivet af HarperCollinsPublisher, 2012 (org. udgivelsesår: 2003)

Resume:

Rosie og Alex har været bedstevenner hele deres liv. Jeg mener det, HELE DERES LIV. Fra Rosies 7-års fødselsdag til 50/60 år senere, følger vi Alex og Rosie. Rosie var som barn en energisk pige med store drømme om at åbne at sin egen hotelkæde. Livet tager dog en vild drejning for Rosie, som både sætter hendes drømme og hendes venskab med Alex på stand-by. Helt ufattelig mange misforståelser og uheld må ALex og Rosie kæmpe sig igennem for deres venskab, eller er det mere end deres venskab de kæmper for?

Anmeldelse:

"Kære... "

Dette ord kommer du til at læse mange MANGE gange gennem denne bog, da hele historien bliver fortalt i næsten udelukkende breve, emails, chatrum, eller sms'er. Jeg syntes at det er en vildt sjov og unik måde at skrive på, som hjalp med at trække handlingen videre. Jeg har aldrig læst noget lignende, så det var en sjov oplevelse. Bogen har et temmelig stort persongalleri, hvilket jeg ikke havde noget imod, da alle personerne har karisma og masser af små spøjse særheder.

Det jeg syntes, er det største minus ved denne bog er sammenhængen mellem plottet og lægden af bogen. Plottet er ret simpelt; Rosie og Alex bliver adskilt, og en helt masse problemer og misforståelser skal klares før de kan være sammen igen. Det bliver trættende og meget foresigligt i længden, især når bogen er på 554 sider (rejse udgaven). Jeg vil dog også udpege, at jeg er en super utålmodig person, så hvis du har lidt mere tålmodighed end mig, så giv helt klart "Where Rainbows End" en chance.

Tak fordi du læste med

- Vickytik

• Pinterest